امیرنیکان هستی مامانامیرنیکان هستی مامان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

امیرنیکان هستی مامان

این روزهای نیکان عزیزم

1392/9/25 18:15
نویسنده : مامانی
405 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماه همه نی نی ها

امیر نیکان عزیزم لطفا بعدا از مامان نپرس که چرا این قدر دیر به دیر آپ میشده آخه عزیزم این سوال تکراریه برا مامان و جوابشم تکراریه آخه مامان شما خیلی خیلی زیاد مشغله داره کلافهو خداییش وقتی از اداره میاد خونه خیلی شاهکار بزنه بتونه کارای شما نی نی خوشگل رو انجام بده و غذایی درست کنه و تا چشم به هم بزنه شب شده خمیازهخوابخلاصه پسر گلم خواستم در جریان باشی که بعدا جای هیچ گله گذاری نباشه چشمکولی بدون که مامان عاشقتهماچ 

عزیزم اولین کلمه معنا داری که شما بعد از مامان و بابا به زبون آوردی "نه" بود اونم موقعی که بابا به شما می گفت نیکان شیر میخوری؟ شما گفتی نه خنثیما اول فکر کردیم اشتباه شنیدیم ولی بابا دوباره از شما پرسید و شما گفتی نه و  من و بابایی کلی ذوق کردیم برات لبخندیادم نیست کی بود دقیقا چند ماه پیش بودقلبیه چیز قشنگی هم که میگی و من و بابایی کلی برات ذوق میکنیم وقتی هست که به وسایل و کتابای ما دست میزنی من میگم نیکان به وسایل بزرگترا دست...و تو میگی "نددده" یعنی "نزنه" ولی بازم میری دست میزنی و من میمونم باید به شما چی بگملبخند

الانم که با اینکه تو هفده ماهگی هستی فقط شش دندون داری که البته دکتر میگه دلت خواسته و به من هیچ ربطی ندارهچشمکآخه عزیزم من نگرانم که شما دندونات کمه و نمیتونی خوب غذا بخوری ولی شما با همین دندونا میخوری و میگی "به به"خوشمزه

عزیزم تو قلب مامان و بابا هستی و عاشقانه دوست داریملبخند

الهی هیچ پدر و مادری شاهد مریضی گل زندگیشون نباشن.آمین

پسندها (1)

نظرات (0)