امیرنیکان هستی مامانامیرنیکان هستی مامان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

امیرنیکان هستی مامان

بدون عنوان

1392/5/18 13:56
نویسنده : مامانی
380 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امیرنیکان، هستی مامان قرار بود در تاریخ بیست و پنجم و به روایتی بیست و یکم مرداد نود و یک دنیا بیاد ولی گویا کمی عجله داشت و حدود یک ماه جلوتر در تاریخ بیست و پنجم تیر من رو غافلگیر نگرانو البته بابایی رو بسیار بسیار هیجان زده کردهورا چون بابایی هم متولد دوم تیر ماهه واز همون اول دوست داشت پسری تیر ماهی باشه لبخندو خلاصه من برا اینکه بابایی به ارزوش برسه دچار زایمان زودرس شدم و برا اینکه برا گل پسر احیانا بعد از تولد مشکلی پیش نیاد حسب پیشنهاد کادر بیمارستان دهخدا به بیمارستان کوثر که مجهز به ان ای سی نوزادان هست رفتم که البته لازمه از زحمات خانم دکتر فهیم متخصص بیهوشی تشکر ویژه کنم که زحمت زیادی برای من و همه مامانا برای زایمان بدون درد میکشن. امیرنیکان عزیزم خدا رو شکر در سلامت کامل و بدون نیاز به مراقبت های ویژه دنیا اومد و در تاریخ بیست و شش تیر از بیمارستان ترخیص شدیم.

خدای بزرگ و مهربون ازت به خاطر این همه لطف و بخشش ممنونم و برای همه بچه های دنیا آرزوی سلامت دارم . امیدوارم هیچ پدر و مادری شاهد مریضی گل زندگیشون نباشن.الهی آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زینب
8 مهر 92 16:05
[گل سلام امیر نیکان کوچولو .:مواظب مامانت باش دوستدار تو خاله زینب ونیلوفر کوچولو]


سلام خاله جون زینب چشم به نیلوفر جونم بسپرید مواظب شما باشه;-)دوستون دارم از راه دور میبوسمتون:-*@-}--